Stichting Commundo

Zuid-Afrika

Trees en Will - Zuid Afrika

Hier weer ons reisverslag, maar eerst even onze belevenissen van afgelopen weekend.
Met de boot de zee op geweest om walvissen te spotten, en wat denk je? Er zwommen er zes om de boot, wat een belevenis, dit moet je met eigen ogen zien!

Maar uiteindelijk was het weer maandag, dus naar de kindertjes, dit hebben we vandaag afgesloten met een klein feestje en kadootjes voor de kinderen en voor de leerkrachten.

Het was werkelijk hartverwarmend! Inmiddels op een nieuw project gestart, buitenschoolse opvang, voor kinderen in een crisissituatie, je weet niet wat je ziet, in en in triest, maar met hulp van vrijwilligers en een warme maaltijd spelen en lachen de kinderen net als bij ons. Het is een plek waar wij ons bijzonder nuttig kunnen maken. We werken daar met nog vier vrijwilligers, en kunnen op deze manier met elkaar nog meer betekenen voor de kinderen, er wordt voorlichting gegeven maar ook gespeeld. We zijn aardig ingeburgerd en hebben het erg naar ons zin, met een heerlijke strandwandeling maken we ons hoofd weer leeg, want er gebeurd hier heel veel! A.s zondag verhuizen we van het vrijwilligershuis naar ons gastgezin in de Township, ook dit wordt een spannende gebeurtenis. Maar we laten het allemaal maar gebeuren en genieten met volle teugen.

Lieve groet vanuit Zuid Afrika

Bedankt voor jullie leuke reacties!

Trees en Will.

Commundo